بازدید میدانی از مراکز غیردولتی جهت تمدید پروانه ها

با توجه به فرارسیدن موعد تمدید پروانه فعالیت و مسولیت فنی مراکز، بازدید میدانی و سرکشی به مراکز در دستور کار دفتر گزینش قرار دارد.

با عنایت به فعالیت 39 موسسه و تشکل غیردولتی ، 7 مرکز شبانه روزی اجتماعی ، 57 مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی ، 22 مرکز مثبت زندگی ، 3 مرکز مشاوره ژنتیک ، 20 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی 16 مرکز سرپائی اعتیاد و 17 مرکز اقامتی درمان معتادین و... تحت نظارت اداره کل بهزیستی در استان قم که همگی با اخذ تائیدیه از دفتر گزینش (برای صاحب امتیاز و مسولین فنی) در حال فعالیت و ارائه خدمت می باشند طرح بازدید از این مراکز و بررسی رعایت الزامات مد نظر گزینش اعم از شرایط فردی (اخلاقی و رفتاری )، شرایط پرسنل در حوزه عامل بودن به فرایض ، عفاف و حجاب ، رعایت حقوق مراجعین و خدمت گیرندگان و... شروع شد و مسول دفتر گزینش استان با مراجعات سرزده و بدون هماهنگی قبلی نسبت به بررسی وضعیت مراکز و صاحبین مجوز اقدام می نماید.

براساس مصوبه شماره 820 مورخ 12/6/1398 شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ملزم به گزینش متقاضیان دریافت مجوز(صدور و تمدید) مراکز مشاوره و سایر مراکز تحت پوشش سازمان، براساس صلاحیتهای عمومی، اخلاقی و رفتاری است و از سال 1398  این موضوع در دستور کار هسته گزینش بهزیستی کشور و دفاتر گزینش بهزیستی در استانها قرار دارد .

کد خبر 115127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد